Előfizetői növekedés a UPC Directnél

UPC Direct logoA közel egymillió előfizetővel rendelkező műholdas tévépiac egyik meghatározó szereplőjeként a UPC Direct márka számos eseményről számolhat be az elmúlt egy évből, melyet az ügyfelek teljesebb kiszolgálása érdekében tett szolgáltatásbővítés és konstans növekedés jellemzett hazánkban.

A UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója, amely hazánkban UPC Direct márkanéven szolgáltat, 2014 elején 25,6%-os piaci részesedéssel rendelkezett a hazai, vezeték nélküli TV-szolgáltatók között. A helyezés ellenére sikeres évet könyvelhet el a UPC Direct, mivel 3,95%-os előfizetői szám növekedést produkált az év folyamán, ezáltal a legnagyobb előrelépést tette a szolgáltatók között az összességében telített vezeték nélküli TV-piacon. Ezzel 2014 decemberének végére az egyetlen olyan műholdas tévészolgáltató lett, aki ezen a piacon növelni tudta  részesedését, elérve így a 27%-ot.

A növekedési tendencia vélhető okáról Jim Helfgott, a UPC DTH S.à r.l marketing és értékesítési alelnöke elmondta: „A pontos és hatékony ügyfél-elégedettség mérést kulcsfontosságúnak tartom az üzlet növekedése szempontjából. Folyamatosan vizsgáljuk ügyfeleink vélekedését arról, hogy ajánlanának-e minket ismerőseiknek, a felmérések elemzése során pedig időről időre kiemelkedően pozitív eredmények születnek. A felmérés a megrendeléstől a beüzemelésen át a szolgáltatás használatáig kiterjed minden olyan eseményre, amelynek véleményformáló hatása van ügyfeleink körében. Ezzel a módszerrel kiváló rálátást nyerünk, hogy min érdemes még javítanunk és ezt mindig beépítjük aktivitásaink közé.”

13 csatornával bővített a UPC Direct 2014-ben

A 2014-et szolgáltatásbővítéssel kezdte a UPC Direct, azzal hogy márciusban hat új csatornát vezetett be. Az ismeretterjesztő filmeket (DaVinci Learning), a divatot (Fashion TV), az autós műsorokat (Auto Motor Sport Channel) és küzdősportokat (Blackbelt TV), valamint a törvényszéki nyomozásokat (Investigation Discovery) kedvelő nézők élvezhetik az új csatornákat. Az M3 Anno bevezetésével pedig a '60-as, '70-es és '80-as évek legszebb és legfontosabb pillanatit élhetik át újra, akik nosztalgiára vágynak. A hat televíziós adó mellé egy 10 féle zenei tematikát felsorakoztató audio csatorna is bekerült a kínálatba a Music Choice szolgáltatásával.

A világ egyik vezető pénzügyi és üzleti hírcsatornáját, a CNBC-t áprilistól nézhetik a UPC Direct előfizetői. A nyarat követően, szeptembertől az HBO előfizetők örülhettek, hiszen az HBO GO online filmtárral azonnali és korlátlan hozzáférést kaptak az HBO csatornák exkluzív műsorkínálatához. Októberben újabb csatornabővítés következett három rég várt résztvevővel: Nick Jr., Comedy Central Extra és Paramount Movie Channel. A zenerajongók sem szenvedtek hiányt, hiszen novemberben a Mooz Dance és Mooz Dance HD is a kínálat részévé vált. A UPC Direct év végére is tartogatott csatornabővítést, amikor a karácsonyi filmekre készülve meglepte előfizetőit a FilmBox Extra csatornával, a FilmBox Pak prémiumcsomag részeként.

Egyedi szolgáltatás a hotelek számára

A UPC Direct az üzleti szektornak is hozott újat 2014-ben azzal, hogy a szállodaipar számára bemutatta hotel TV szolgáltatását, amely egyéni igényekre szabható, az ország bármely részén elérhető és egyszerűen üzembe helyezhető. Emellett a UPC Direct smart kártyája többféle hotel TV rendszerrel kompatibilis, a csatornakínálat pedig könnyedén bővíthető.

Mi várható 2015-ben? 

A fejlesztések 2015-ben is folytatódnak az új megrendelés kezelő rendszer bevezetésével, amely az értékesítők és a fogyasztók szempontjából egyaránt előnyös lépésnek számít. Egyszerűbb, gyorsabb lesz az új megrendelések rögzítésének folyamata, és átláthatóbbá válik az ajánlati struktúra. Az év végén a UPC Direct weboldala is megújult, korszerűbbé vált, melynek köszönhetően a jövőben további innovatív funkciók bevezetésére is lehetőség nyílik.
„Folyamatosan törekszünk szolgáltatásaink fejlesztésére a Közép- és Kelet-Európai régióban, így Magyarországon is. Elkötelezetten dolgozunk azon, hogy szolgáltatásaink bővítésével hozzájáruljunk ügyfeleink elégedettségéhez” — tette hozzá Jim Helfgott.

Kapcsolódó híranyag(ok):