Erős növekedés a TV2 Csoport kábelcsatornáinál

PRO4 logoDinamikusan növekedett 2011-ben a TV2 Csoport két kábelcsatornájának lefedettsége: az egy évvel ezelőtt indult PRO4 a televízióval rendelkező háztartások több mint negyedében, a két éves FEM3 pedig már csaknem felében elérhető.

Egy év alatt 10%-kal nőtt azoknak a háztartásoknak a száma, melyekben elérhető a TV2 Csoport női csatornája: a FEM3 a tavalyi év végére 44,3%-os technikai lefedettséggel büszkélkedhet. A nézői igényekre reagálva, 2011-ben számos kábelszolgáltató helyezte el csatornakínálatában a FEM3-at, melynek sikere egyértelműen a nézői célcsoport igényeihez kialakított műsorstruktúrában rejlik, amire az idei évben is nagy hangsúlyt helyez a csatorna. Emellett, a TV2 csoport női csatornája 2012-ben is a saját gyártású műsorokra koncentrál, mint amilyen a Kétszersült című gasztro magazin, valamint az olyan premiertartalmakra, mint a februárban induló PanAm című sorozat is.

A tavalyi év elején debütált férficsatorna, a PRO4 pusztán egy év alatt 26,3%-os technikai lefedettséget ért el, mely kiemelkedő eredménynek számít a kábelcsatornák körében. 2011-ben a TV2 Csoport férficsatornáján olyan premier tartalmak voltak láthatók, mint a Bajnokok Ligája mérkőzései, a 4400, a Trinity kórház és a Fenevad című sorozatok. A PRO4-re idén is jut országos TV premierekből: a csatorna műsorra tűzi a Combat Hospital és a Boszorkák című, külföldön már nagy sikerrel futó sorozatokat.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
PRO4
Tartalom RSS