A Fashion TV tőzsdére megy
Tőzsdére viszi tulajdonosa a Fashion TV-t. Befektetőket keresnek.
A Michel Adam Lisowski által életre hívott, divattal és életmóddal foglalkozó nemzetközi televíziócsatornát, a Fashion TV-t (FTV), április 30-tól jegyzik a Frankfurti Értéktőzsdén.
Az utóbbi években - a sajtóanyag szerint - dinamikus növekedést mutató FTV iránt jelentős volt a sikertörténetben részesedni kívánó befektetők érdeklődése. A tulajdonos, Michel Adam Lisowski nevében Yaron Jakubowicz elnök-vezérigazgató ezért átszervezte a céget, hogy alkalmassá tegye a tőzsdei bevezetésre. A Franfurti Tőzsde szabadforgalmi szegmenségben való jegyzésre 2010. április 30-n került sor, és jelenleg összesen 5.257.260 részvényt hagytak jóvá minősített befektetők számára való értékesítés céljára.
Az FTV a világ legnagyobb divatmédiája, és programjait hétmillió nyilvános helyen, például bárokban, fitnessz- és kozmetikai szalonokban és divatáru üzletekben vetítik. A jelentős nemzetközi sikereket elérő műsorszolgáltató céget 1997-ben alapította a bécsi születésű Michel Adam Lisowski. A csatorna divatbemutatókat és híres, sikeres divattervezőkkel és topmodellekkel készített háttérsztorikat közvetít. Az FTV 500 órányi új programot készít évente, és egy-egy évadban 300 órányi új showt és 600 órányi új videoklipet tűz műsorra.