FEM3 néven indul a TV2 testvércsatornája
Korábban arról volt szó, hogy TV3 néven startol az új adó.
A korábbi tervekkel ellentétben FEM3 néven indít új adót Magyarországon a TV2-t tulajdonló ProSiebenSat.1. A döntés mögött az áll, hogy a TV3 név jogi aggályokat is felvetett, ráadásul így a médiacsoport itthon még nem ismert, de nemzetközileg (Észak-Európában) már bevezetett FEM márkája jelenhet meg a magyar piacon is.
A ProSiebenSat.1 brit leányvállalata, az SBS Broadcasting Networks Ltd. 2010. január 1-jétől sugározza a FEM3 adását. A csatorna elsősorban a 25-34 év közötti nőket célozza meg, tágabb célcsoportját a 18-49 éves hölgyek jelentik. Műsorstruktúrája sorozatokra, filmekre, reality műsorokra és dokumentumfilmekre épül, 2010 tavaszától pedig saját gyártású magazinműsort is indít.