Frissítette arculatát a Food Network
2016. július 26-tól frissített arculattal (logóval) jelentkezik a Food Network.
A logóján minimálisan változtatva felvette az amerikai arculatot a UK + EMEA régióban is a Scripps Networks kulináris csatornája, a Food Network. Jelenleg már az on-screen logó is frissült (CEST szerint délben) és az ajánlók/intzertek esetén is az "új" (az amerikai verzió 2013 eleje óta ezt használja) látható. A váltással kapcsolatban még július 15-én megkerestük a hazai PR képviseletet, de a mai napig nem sikerült választ kapnunk, így az új logót az internetről kellett "levadásznunk" (remélhetőleg jót találtunk), és ezért nem szólhatunk bővebben a váltás időzítéséről/okáról sem (megjegyzendő, hogy pár hónapja a Fine Living is ráncfelvarráson esett át, és arról sem érkezett semmilyen tájékoztatás sem).
A Food Network-ről
A Food Network friss megközelítést képvisel az ételekkel kapcsolatos műsorszolgáltatásban, és mindent ünnepel, ami merész, mókás és szórakoztató ebben a műfajban – ez nem egy átlagos „hogyan főzzünk” csatorna. A Food Network a világ egyik leggyorsabban növekedő globális életmód és szórakoztató márkája, tele díjnyertes főző és vetélkedő műsorokkal. A Food Network jelenleg az egyes-számú életmód csatorna az Egyesült Királyságban, és kétszer elnyerte a Legjobb Tematikus Csatorna kategóriában odaítélt Freesat díjat, 2010-ben és 2013-ban.
Ilyen volt:
Ilyen lett: