Ugrás a tartalomra

Harsányi Gábor lett a Viacom magyarországi country managere

Viacom logoHarsányi Gábort, a Viacom International Media Networks kelet-közép-európai és izraeli regionális műsorterjesztési és tartalommenedzsment alelnökét nevezte ki a nemzetközi médiavállalat a magyarországi leánycégének country managerévé. A szakember a vállalatcsoport közép-európai és izraeli tevékenységét vezető alelnök-ügyvezető igazgató, Bartosz Witak közvetlen irányítása alatt felügyeli mostantól a magyarországi üzletmenetet, stratégiai üzlet- és termékfejlesztést, illetve képviseli Magyarországot a régión belüli üzleti és szakmai kapcsolatokban. 

Harsányi Gábor 2012-ben csatlakozott a Viacomhoz kereskedelmi igazgatóként. Irányításával a vállalat a magyar, lengyel, cseh, szlovák, román, bolgár, albán és ex-Jugoszláv televíziós piacokon a hagyományos lineáris televíziós műsorelosztás mellett egyre nagyobb hangsúlyt fektet a VOD menedzsmentre, műsorok és formátumok, illetve fogyasztói termékliszenszek értékesítésére. Előzőleg közel két évig dolgozott a PR-TELECOM Zrt. kereskedelmi Igazgatójaként. 2005 és 2009 között az HBO Country Managereként, magyarországi Kereskedelmi és Marketing vezetőjeként a márka értékesítési és marketing stratégiájának kialakítása és megvalósítása is az ő kezében volt. Pályafutását a Coca-Colánál kezdte, ahol 7 évet töltött, Key Account Managerként és Trade Marketing Managerként is dolgozott.

A közép-európai régió kereskedelmi szempontból kiemelt országaiban vezető nemzetközi tematikus portfóliókat üzemeltető Viacom működteti hazánkban is a legnézettebb nemzetközi tematikus csatornacsaládot. A Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr., MTV, VIVA, VH1, Paramount Channel és RTL Spike csatornákat működtető médiavállalatnál a magyarországi country manager tisztség mellett Harsányi Gábor továbbra is változatlanul ellátja a regionális műsorterjesztési és tartalommenedzsment alelnöki tisztséget.

Címke

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott