Hazánkba is megérkezik a TLC

TLC logoMásfél évvel újbóli európai megjelenését követően, szeptemberben, hazánkban is elérhetővé válik a Discovery Networks CEEMEA csatornája, a TLC.

A régiónkban már több országban sugárzó csatorna nem a meglévők számát gyarapítja majd, márkaváltás keretében a Discovery Travel & Living helyére érkezik. A női életmódcsatorna fő célcsoportja a 25-49 év közötti korosztály. Műsorkínálata szinte 100%-ban azonos a Discovery Travel & Living csatornáéval, de ez nem is meglepő, hiszen az ezen futó műsorok mindegyikének a végén olvasható a felirat, hogy a TLC számára készült. Ugyan úgy az életmódról, az utazásról, a környezetről, a gyermeknevelésről és az apróbb ház körüli javításokról szóló műsorokkal találkozhatunk majd szeptembertől a TLC csatornán.

Azon szolgáltatóknál, ahol jelenleg elérhető a Discovery Travel & Living, a váltás automatikus lesz, ennek helyén lesz elérhető a TLC(ezek közé tartozik a három nagy műholdas szolgáltató, a DigiTV, a T-Home és a UPC Direct is).

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: OFF Topic