Ugrás a tartalomra

HDTV-re készül a PR-Telecom

PR-Telecom logoVárhatóan májusban elindítja HD-szolgáltatását a PR-Telecom. Az előfizetők körében végzett előzetes, egyszerű kérdésekből felépített felmérés igen sokat mondó eredményt hozott számunkra - tájékoztatott Tóbiás Ildikó kommunikációs igazgató. Kiderült, hogy az ügyfelek már nyitottak az ilyen jellegű szolgáltatásra, és mostanra már magasnak mondható a potenciális előfizetők száma is, de nagyon fontos számukra az ár és érték arány.

A műszaki előkészítés során beépítették a központi és regionális fejállomásokon a HD adások vételéhez szükséges berendezéseket, a vételi- és az elosztói oldalon egyaránt. Megnövelték a sávszélességet a központi és a regionális fejállomások között. A médiaboxok tesztelése igényelte a legtöbb időt, de végül ebben is sikerült a legmegfelelőbb konstrukciót megtalálni. A tesztelések befejeződtek, jelenleg a boxok gyártása van folyamatban, és utolsó fázisában tart az értékesítési stratégia kidolgozása is.

Induláskor a társaság az összes előfizetőinek több mint 80%-a számára válik elérhetővé a HD kínálat, azaz valamennyi olyan területen, ahol jelenleg is elérhető a digitális szolgáltatás. "Felmérésünk alátámasztja, hogy a legnépszerűbb tematikák továbbra is a természetfilm, a sport és filmes csatornák. Kínálatunkban helyet kaptak a közszolgálati M1 és M2 műsorokon túl a Discovery Channel, a Eurosport, a History Channel és a HBO csatornák HD műsora is" - mondta Tóbiás Ildikó. A nagyfelbontású műsorok az analóg szolgáltatás kiegészítéseként, önálló digitális csomagban lesznek megrendelhetőek.

Címke

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott