Indul a TLC és az ID Investigation Discovery csatorna magyarországi reklámértékesítése

Discovery Networks logoA Discovery Networks CEEMEA – a Discovery Communications, a világ első számú pay-TV műsorszolgáltatójának divíziója – elindította a TLC és ID Investigation Discovery magyarországi reklámértékesítését. Az értékesítést az r-time koordinálja, amely 2005 óta a Discovery Networks partnere a hazai reklámpiacon.

Ezzel a lépéssel a Discovery Networks Magyarországon is reklám-portfóliót alakít ki, melyet a jelenleg is elérhető Discovery Channel mellett a TLC, a világ legszélesebb körben terjesztett női életmód- és szórakoztató csatornája, és az ID Investigation Discovery, az első számú bűnügyekkel és nyomozásokkal foglalkozó csatorna alkot. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a TLC Magyarországon piacvezető a nemzetközi női életmódcsatornák között, és a második legnézettebb az összes életmódcsatorna közül. Az ID Investigation Discovery büszkélkedhet azzal, hogy a tényszerű szórakoztató csatornák közül a leghosszabb ideig képes lekötni a nézők figyelmét: a csatornán eltöltött átlagos idő (ATS) több mint 46 perc, ami jól mutatja az ID Investigation Discovery tartalmainak minőségét.

„A TLC és az ID Investigation Discovery már jól ismert és népszerű márkák Magyarországon. A reklámértékesítés elindítása ezeken a csatornákon fontos mérföldkő magyarországi működésünkben, amely bizonyítja a piac iránti elkötelezettségünket. Partnereink számára páratlan hirdetési lehetőséget kínálnak az itt futó egyedi, minőségi női tartalmaink” – mondta Dorota Zurkowska-Bytner (Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA).

A Discovery Networks 1997-ben lépett a magyar piacra, ahol mára a tényszerű szórakoztató tartalmak első számú szolgáltatójának számít. A vállalat a TLC és az ID Investigation Discovery reklám értékesítésének bevezetésével most tovább erősíti magyarországi jelenlétét. 2014-ben a Discovery Networks CEEMEA portfóliója 2,6%-os közönségarányt ért el, amely jelentős részben az ID és a TLC népszerűségének köszönhető: a két csatorna 33%-al járult hozzá a portfolió eredményéhez. A portfólió 7 tényszerű szórakoztató és 2 sportcsatornából áll, melybe többek között a Discovery Channel, a TLC, az ID Investigation Discovery és az Eurosport tartozik.

„Évek óta erős és folyamatos fragmentáció jellemző a magyar televíziós piacra, így mára rengeteg tematikus adó érhető el. Vezető sales house-ként stratégiánkat a hosszú távú, tudatos portfóliófejlesztés határozza meg: kizárólag minőségi, erős márkaértékkel bíró, színvonalas csatornákból építkezünk, amelyek valódi hozzáadott értéket képviselnek kereskedelmi kínálatunkban“ – mondta Vidus Gabriella, az r-time ügyvezető igazgatója. – „Az elmúlt év reklámpiaci fejleményei alapján a Discovery Networks és az r-time egyetértett abban, hogy eljött a megfelelő pillanat a TLC és az ID Investigation Discovery évek óta tervezett reklámpiaci bevezetésére. Ez a lépés új távlatot nyit stratégiai együttműködésünkben, egyben az elmúlt tíz év sikerének elismerése is a Discovery Networks részéről. Erre különösen büszkék vagyunk.“