Ugrás a tartalomra

Új külsővel jelentkezik a Comedy Central

Comedy Central logoÁprilis 1-től arculatot vált a Comedy Central. Az egyesült Államokban a váltás már az év elején megtörtént.

Áprilistól új arculattal jelentkezik az idén ősszel harmadik születésnapját ünneplő Comedy Central, követve tengerentúli anyacsatornáját.

Az amerikai Comedy Central 1991 óta jellegzetes földgömbös logójával sugározta műsorát. Az arculat az elmúlt húsz évben sokszor változott, ám most jelentősebb cserére szánta el magát a televíziós csatorna. New York egyik designer csapata, a The Lab gondolta újra a Comedy Central megjelenését.

Az új dizájn a csatorna közleménye szerint sokakban ellenérzést váltott ki. A két egymásba forduló C betű ugyanis hasonlít a nemzetközi copyright jelzésre, ami a jövőben a Comedy tartalmait hivatott jelölni. Hasonló üzenetet képvisel az új logó, mely ezentúl a televízión kívül az interneten, a mobilkommunikáció terén minden, a csatornához köthető tartalmat jelöl majd.

A tengerentúlon január 1 óta használatban lévő új arculati elemek a magyar adón április 1-től láthatóak majd. A képernyőn kívül a csatorna honlapja is új külsőt kap.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott