Kábelszolgáltatók a FEM3 vacsoráján

FEM3 logoA Spoon hajón vacsoráztatta meg a magyarországi kábelszolgáltatókat a januárban indult női csatorna, a Fem3. A mintegy negyven vendégnek Várdy Zoltán bemutatta a csatorna új műsorstruktúráját is.

Zártkörű rendezvényre hívta a magyar kábelszolgáltatókat a januárban indult női csatorna, a Fem3. A Tv2-t is jegyző tulajdonos, a Prosiebensat.1 cégcsoport nevében Várdy Zoltán mutatta be a mintegy negyven megjelent vendégnek a csatorna megújult műsorstruktúráját, amely szerint főműsoridőben ezentúl minden egész órában, fix helyen találják meg a nézők a sorozatokat, a 22 órás sávban kezdődő esti nagy filmek pedig tematikus napokba tervezve követik egymást. A szombati főműsoridőben három csajos sorozatot ad a Fem3: a Rúzs és New Yorkot, a Haláli testcserét és a Beverly Hills 90210-t.

A Fem3, amely már több mint egymillió ötvenezer háztartásban fogható, nem csak a célcsoport, a 25-34 év közötti nők, de a hirdetők is kedvezően fogadták – mondta el a rendezvényen Várdy Zoltán, a tulajdonos kelet-közép európai ügyvezetője.

Az ország minden részéből érkező kábelszolgáltatók képviselői megismerkedhettek továbbá a csatorna két arcával: Köböl Anita bemondónővel és a március óta sugárzott saját gyártású szórakoztató magazinműsor, a Boszorkánykonyha egyik háziasszonyával, Gombos Edinával – aki egyben reklámarcként is feltűnik a csatornán.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: FEM3