Kiemelkedően növekedett a Film Mánia és a Film Café nézettsége júliusban

Film Mania logoTöbb mint 115 százalékkal emelkedett júliusban a Film Mánia nézettsége az előző év azonos időszakához képest, testvércsatornája, a Film Café pedig csaknem megháromszorozta nézőit a július 2-i arculatváltást követően – derül ki az AGB Nielsen nézettségi adataiból.

A két csatorna ugyan hivatalosan csak idén július másodikán újult meg - előtte Filmmúzeum és Zone Romantica néven működött – azonban a Film Mánia programstruktúrájának megváltoztatása már az új arculat bevezetése előtt megkezdődött. Nem meglepő hát a szép eredmény, miszerint a Film Mánia nézettsége az előző év azonos időszakához képest 115,6%-os emelkedést mutat a 18-49 éves nézők körében. A növekedés folyamatosságát pedig az is alátámasztja, hogy az emelkedés a július 2-i arculatváltás után is töretlen maradt és júniushoz viszonyítva további 19,3%-kal emelkedett.

„A filmcsatornáink megújítására elsősorban a megváltozott nézői igények miatt volt szükség. Az újonnan kialakított friss és fiatalos arculattal, a populárisabb tartalommal a régi nézőközönség mellett egy új, a lendületesebb akciófilmekhez és a filmgyártó nagyhatalmak kasszasikereihez, valamint a könnyed, érzelmes családi mozihoz szokott célcsoportot is meg tudjuk szólítani. A jelen nézettségi adatok, melyek úgy érzem, még rejtenek magukban potenciált, igazolnak minket és jelzik, jó döntéseket hoztunk és jó úton járunk.” – mondta Málnay B. Levente, a csatornákat működtető Chello Central Europe Zrt. vezérigazgatója.
A Film Mánia a versenytársakat tekintve a 18-49 éves nézők körében elért júliusi átlagos közönségarányok alapján magabiztosan utasított maga mögé olyan csatornákat, mint például a Fem3, a Universal Channel,vagy a Prizma TV. Ezen felül pedig júliusban a csatorna 15 filmje is magasabb nézőszámot ért el, mint ugyanebben a hónapban a Film+2 legnézettebb műsora.

A Film Café is szép eredményekkel büszkélkedhet, hiszen átlagos közönségaránya a július 2-i arculatváltást követően a teljes lakosság körében az előző hónaphoz viszonyítva 71,4%-kal emelkedett, míg a kereskedelmi célcsoportban a csatorna átlagos közönségaránya július 2-a után csaknem háromszorosára nőtt. Versenytársai közül mind a 18-49 éves nézői célcsoportot, mind pedig a teljes lakosságot vizsgálva egyértelműen felülmúlta a Story5 nézettségét.

A két filmcsatorna a nyár hátralévő részére is ígéretes ajánlattal szolgál, hiszen a Film Cafén hamarosan látható lesz az Ördöglakat című amerikai thriller, Billy Zane-nel a főszerepben. A Film Mánián pedig ezen a héten szombaton műsorra kerül a Birkanyírás című amerikai vígjáték, melynek címszerepét az amerikai rapper, Ice Cube alakítja. A nagy sikerre való tekintettel 2004-ben elkészült a film második része is, a Birkanyírás 2, amelyet az első rész premierje utáni napon, azaz vasárnap mutat majd be a csatorna. Augusztus 20-án este pedig a Film Mánia levetíti a harmadik részt is, azaz a női változatot, amelynek Szép még lehetsz a címe, főszereplője pedig Queen Latifah.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
Filmmúzeum
Tartalom RSS