Létrejött a FOX Media
A világ egyik vezető nemzetközi multimédiás vállalkozása a FOX International Channels (FIC) létrehozta a FOX Mediát, hogy a globális szponzorációkat és reklámértékesítést új szintre emelje, és átfogó hirdetési lehetőségeket kínáljon több platformon.
A FOX Media portfóliójába a legerősebb média márkák tartoznak: a FOX, a National Geographic és a FOX Sports, ami innovatív megoldásokat és együttműködést tesz lehetővé a hirdetések, márkázott tartalmak, szponzorációk terén. A FOX Media létrehozásával a globális hirdetők egyetlen értékesítési ponton keresztül 1.8 milliárd háztartásba juthatnak el.
„A FOX International Channels a legnépszerűbb tévésorozatok premierjeit nemzetközi kulturális eseménnyé emeli. A FOX Media pedig egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy azok a nemzetközi, regionális és helyi márkák, akik szeretnék egy nagyobb történetet elmondani, ezt most szélesebb képernyőn keresztül tehessék” – nyilatkozta Hernan Lopez, a FIC elnök-vezérigazgatója.
A három kiemelt csatorna a különböző műfajok (szórakoztató, tudományos és sport műsorok) által széles nézői réteget fed le, és világszerte több százmillió fogyasztót ér el. Az elsőszámú szórakoztató csatorna, a FOX 245 millió, a National Geographic Channel 440 millió, a FOX Sports pedig 90 millió háztartásban fogható.
A hazai piacon a fenti márkákból a FOX és a National Geographic Channel van jelen, Magyarországon a reklámidő-értékesítés továbbra is az Atmedián keresztül történik.