M3 a UPC Direct kínálatában
A UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója bejelentette, hogy a UPC Direct műholdas televíziós szolgáltatás csatornakínálatát az M3 Anno csatornával bővítette Magyarországon.
2014. március 10-től a UPC Direct ügyfelei is élvezhetik az M3 Anno retro csatorna műsorait, ami a 60-as éveket hozza el otthonukba.
Az M3 műsorkínálata a köztévé, a Magyar Televízió archívumának műsoraira épül. A csatorna a sporttól kezdve a gyerekfilmeken, tehetségkutató versenyeken, színházi előadásokon, videoklipeken és sorozatokon át a dokumentum- és játékfilmekig bezárólag sokféle felvételt sugároz. Az M3 további hat nemzetközi tévécsatorna és a Music Choice elnevezésű zenei szolgáltatás mellett kerül be a szolgáltató csatornakínálatába. Március 10-től a UPC Direct ügyfelei jól ismert márkák, mint például a Discovery, a Da Vinci Learning, a Fashion TV és az Auto Motor Sport új, nemzetközi csatornáit is élvezhetik, amelyek olyan új műfajokat tesznek elérhetővé ügyfelei számára, mint a küzdősportok, a divat és az autóversenyzés. A UPC DTH elkötelezett aziránt, hogy a legteljesebb csatornaválasztékot kínálja ügyfeleinek, ugyanakkor szolgáltatásai értéket közvetítsenek és kivételes választási lehetőségeket nyújtsanak kompromisszumok nélkül.
„Örömünkre szolgál, hogy az M3 kínálatunkba való beemelésével tovább gazdagíthatjuk közepes csomagjaink kínálatát Magyarországon, Szlovákiában és Romániában. Ez tovább bővíti a már amúgy is gazdag csatornacsomagjainkat, ami járulékos költségektől mentesen nagyobb választási lehetőséget biztosít ügyfeleinknek” – mondta Pinkola Zoltán, regionális értékesítési és üzletfejlesztési igazgató.
Az M3 a Direct Medium csomag részeként a 23-as programhelyen fogható Magyarországon.