Magyar siker a világ legjelentősebb médiatechnológiai kiállításán
Sikeresen bemutatkozott az interaktív megoldásokat szállító magyar Duelbox a világ egyik legjelentősebb médiatechnológiai kiállításán, az Amszterdamban szeptember 13-18. között megrendezett IBC Show kiállításon. A Duelbox standjánál egymásnak adták a stafétát az érdeklődők, közöttük nemzetközi tévétársaságok, produkciós cégek, rendezvényszervezők képviselői, nagy érdeklődés övezte a kiállításon bemutatott Duelbox for TV Second Screen és Instudio interaktív megoldásokat. A Duelbox bekerült az IBC Show kiemelkedő újdonságait szemléző What Caught My Eyes videós összeállításba is, valamint a rendezvény napi magazinja, az IBC Daily két számában is hírt adott róluk.
Két új terméket is bemutatott a magyar Duelbox a világ legjelentősebb médiatechnológiai kiállításán, az Amszterdamban szeptember 13-18. között megrendezett IBC Show kiállításon. A tartalomgyártók és tévétársaságok számára SaaS rendszerben felhő alapú second screen interaktív megoldást nyújtó Duelbox Second Screen, valamint a közepes és kis tévétársaságok, illetve produkciós cégek számára fejlesztett interaktív játékshow-megoldás, a Duelbox InStudio is kedvező fogadtatásra lelt a rendezvényen.
„A díjnyertes second screen megoldásunkkal a tévés tartalomgyártók, valamint a tévécsatornák egy egyszerűen használható, felhő alapú platform segítségével élő interaktív aktivitásokat nyújthatnak a nézőközönségüknek – ez lehet akár szavazás, játék, interaktív reklám –, mindezt ráadásul magas beruházási költség nélkül. Az InStudio megoldásunk pedig a kisebb tévécsatornák számára is megnyitja a lehetőséget, hogy profi játékshow-kat bonyolítsanak le, a korábbi költségek töredékéért” – mondja Sárosi Róbert, a Duelbox alapító ügyvezető igazgatója.
A Duelbox újdonságait komoly érdeklődés övezte, valamint a nemzetközi szakma figyelmét is felkeltették. A standnál egymásnak adták a stafétát az érdeklődők, közöttük nemzetközi tévétársaságok, produkciós cégek, rendezvényszervezők képviselői. Hatalmas szakmai siker, hogy a Duelbox bekerült az IBC Show kiemelkedő újdonságait szemléző What Caught My Eyes videós összeállításba is, amelybe az összesen 1700 kiállító közül csak körülbelül tucatnyit válogattak be a kiállítás ideje alatt. De a rendezvény napi magazinja, az IBC Daily is hírt adott a Duelbox Instudio és Second Screen megoldásairól, két egymást követő számában is.