Magyarország legnézettebb televízió-műsorait jelenleg az M4 Sport adja

M4 Sport logoÚjabb rekordot döntött meg a közmédia sporttelevíziója, az M4 Sport a televíziós nézettségi mérésekben: csak együtt sikerülhetett a páratlan siker, melyhez Dzsudzsák Balázs elmondása szerint mind a tizenötmillió magyar szurkolására szükség volt. A közmédia büszke arra, hogy általa milliók szurkolhattak a magyar válogatott történelmi sikereinek.

A magyar válogatott jó szereplése és a hazai futball-láz a közmédia nézettségét soha nem látott szintre emelte: a szombati Izland-Magyarország mérkőzésen 56,6% közönségarányt ért el az M4 Sport, a 18-49-es éves férfi tévénézők  73,7%-os arányban választották az M4 Sportot.

Ugyanígy rendkívül jól teljesít az online m4sport.hu, valamint az M4 Sport mobilapp is. Több mint tíz napja az M4 Sport piacvezetővé vált, a közmédia m4sport.hu portálja stabilan őrzi pozícióit a leglátogatottabb magyar sportportálok között. Szintén kiemelkedően teljesít az M4Sport mobilapplikációja is, amit több ezren töltöttek le eddig, és ahol olyan másodképernyős tartalmak várják az app felhasználóit, mint amikből az M4 Sport kommentátorai is dolgoznak.

Az adatok trendszerűen is emelkednek: míg az Ausztria-Magyarország mérkőzésnek 1.733.987 fős nézettsége volt, az Izland-Magyarországnak már 1.976.045 fős volt a nézettsége. Elért közönségben az előbbi 2.820.651 főt jelentett, míg az utóbbi 2.937.152 főt, és ezekben az adatokban nincsenek benne a hazai nyilvános kivetítések, ahol több tízezernyi magyar drukkol a magyar válogatottnak.

A közmédia online portfóliójának napi elérése az egy héttel ezelőtti 200 ezerről vasárnapra 300 ezerre nőtt, az Izland-Magyarország mérkőzést 66 ezer ember nézte online.

A nézettségi adatok külön érdekessége, hogy az M4 Sporton adott más mérkőzések, és a mérkőzéseket megelőző fölvezető-, majd értékelő műsorok is kiemelkedő nézettséggel mennek.

Az F csoport (amelyhez Magyarország is tartozik) minden eddig lejátszott mérkőzése egymillió feletti nézettséget ért el.