Megduplázta lefedettségét a PRO4

PRO4 logoAlig két hónap alatt megduplázta lefedettségét a PRO4, a TV2 Csoport legfiatalabb csatornája, így már több mint 1,7 millió háztartásban van jelen.

A tavaly év elején indított, elsősorban férfi nézőket megcélzó PRO4 megduplázta tavaly év végi eredményét, és immár 46,6%-os technikai lefedettséggel büszkélkedhet, mely körülbelül 1,7 millió háztartást jelent. A TV2 Csoport másik, kimondottan nőknek szóló kábelcsatornája, a FEM3 szintén kiemelkedő lefedettséget tudhat a magáénak: a tavalyi 44,3% február végére 62,3%-ra emelkedett. A növekedésben nagy szerepet játszik, hogy február elsejével a DIGI teljes hálózatán, már alapcsomagban is elérhetővé vált a TV2 Csoport mindkét kábelcsatornája.

A PRO4 olyan premiertartalmakkal szórakoztat, mint az április elsején debütáló Combat Hospital – A frontkórház című amerikai filmsorozat, vagy keddenként a Bajnokok Ligája mérkőzései. A FEM3 pedig többek között a Pan Am című sorozattal, és számos saját gyártású műsorral, mint például a Kétszersült című gasztromagazinnal, vagy a Megasztár legújabb szériájának háttérműsorával, a Tatár Csilla vezetésével képernyőre kerülő MegaBackstage-dzsel várja a nézőket.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
PRO4
Tartalom RSS