Megkezdte a teszteket a TLC hazánknak szánt verziója

TLC logoMegkezdte a teszteket a TLC hazánknak szánt verziója, mely várhatóan szeptembertől sugároz majd rendszeres üzemmódban.

A régiónkban már több országban sugárzó csatorna nem a meglévők számát gyarapítja majd, márkaváltás keretében a Discovery Travel & Living helyére érkezik. A női életmódcsatorna fő célcsoportja a 25-49 év közötti korosztály. Műsorkínálata szinte 100%-ban azonos a Discovery Travel & Living csatornáéval, de ez nem is meglepő, hiszen az ezen futó műsorok mindegyikének a végén olvasható a felirat, hogy a TLC számára készült. Ugyan úgy az életmódról, az utazásról, a környezetről, a gyermeknevelésről és az apróbb ház körüli javításokról szóló műsorokkal találkozhatunk majd szeptembertől a TLC csatornán.

Azon szolgáltatóknál, ahol jelenleg elérhető a Discovery Travel & Living, a váltás automatikus lesz, ennek helyén lesz elérhető a TLC(ezek közé tartozik a három nagy műholdas szolgáltató, a DigiTV, a T-Home és a UPC Direct is).

Disztribúciós paraméterek:

Astra 4A(4.8 fok kelet), 12322V, SR 27500, FEC 7/8, DVB-S/QPSK, PowerVu kódolás