Megújult a Nickelodeon arculata

Nickelodeon logoPizzás lemezjátszó, színes fánkok, önmagát felkeverő bögre, stop-motion tortakészítés SpongyaBobbal, és rengeteg kiscica. Hazánk kedvenc gyerekcsatornája, a Nickelodeon vadiúj arculatot kapott, amely a gyerekek mérhetetlenül gazdag fantáziáját tükrözi, miközben meglepetésekkel fűszerezve segít játékosabbá tenni a világot.

Új arculatot vezetett be a Nickelodeon. Megújultak az előzetesek borítói, az identek és a műsorok végén látható szerzői jogi szövegek is. A klasszikus narancssárga logó ezúttal olyan világos és vidám háttérszínek elé kerül, mint a lila, a világoskék a lime és a krémszín. A frissítő színkavalkád a korábbinál is jobban kiemeli a gyerekcsatorna üzenetét és küldetését: még játékosabbá varázsolni a világot. Az új arculat a csatorna logójának pozícióját is megváltoztatta, az animált logó visszakerült az eredeti helyére, a bal felső sarokba, ahol időnként a Nickelodeon és a Nick felirat váltja egymást.

A gyerekcsatorna új megjelenése a gyerekek életének játékkal, fantáziadús meglepetéssel és szórakozással teli mindennapjait eleveníti meg. A rebranding során különleges gifek, internetes mémek és vicces hangulatjelek inspirálták az alkotókat, akik különleges látványvilággal idézték meg a legkisebbek képzeletének hihetetlen világát.