Ugrás a tartalomra

Mi lesz a Hello HD-vel?

Hello HD logoAz Antenna Hungária már egy ideje szeretett volna megszabadulni a fővárost és környékét lefedő mikrohullámú szolgáltatásától, a 35 ezer előfizetővel rendelkező Antenna Digitaltól (AD).

Az egyetlen komolyabb érdeklődő a HelloHD műholdas szolgáltatást működtető befektetői kör volt, akikkel az idén januárban tudtak megállapodni. Nem sokkal az adásvétel bejelentése után az AD szerelői jelentkeztek be a HelloHD fővárosi ügyfeleihez, hogy felmérjék, fogható-e náluk az AD. Akinél igen, annak változatlan áron felajánlották a bővebb műsorkínálatú mikrohullámú szolgáltatást. Volt olyan szerelő, aki azt állította a HelloHD-ügyfeleknek, hogy akit lehet, megpróbálnak átterelni az AD-hez, ugyanis a cég szeretné megszüntetni a műholdas szolgáltatást.

Ebben lenne is logika, ugyanis a HelloHD kétéves működése során kevesebb mint négyezer előfizetőt tudott összegyűjteni, ennyivel pedig képtelenség nyereséges szolgáltatást fenntartani, pláne úgy, hogy egy részüket még át is viszik a műholdhoz képest szinte fillérekből fenntartható AD-hoz. Szerettük volna a fentiekről megkérdezni Szabó Pétert, a HelloHD Kft. ügyvezetőjét, aki viszont csak lapzárta utánra ígért nyilatkozatot.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott