My UPC Direct - Az online önkiszolgáló ügyfélportál

UPC Direct logoA UPC Direct bejelentette új, már elérhető ügyfélportálját a My UPC Directet. Az alkalmazás magas szintű élményt, illetve egyedülálló eszközöket biztosít a UPC Direct eléréséhez, emellett a UPC Direct legfrissebb híreiről sem maradnak le a felhasználók.

A My UPC Direct egy önkiszolgáló portál, ahol minden, a UPC Direct műholdas szolgáltatást igénybe vevő ügyfél kezelheti szerződését, áttekintheti számláit és szolgáltatásait, kezelheti smartkártyáját és módosíthatja saját személyes adatait. Az ingyenes online ügyfélportál már minden ügyfél számára bejelentkezésre kész, hogy szolgáltatásaikat bármikor és bárhonnan ellenőrizhessék. A My UPC Direct a szolgáltatások széles skáláját biztosítja – az ügyfeleknek lehetősége van a számláik és egyenlegük megtekintésére is, így elkerülve az esetleges elmaradást.

Érdemes a My UPC Direct felületet használni, mert minden szolgáltatás, melyre az ügyfélnek szüksége lehet, itt egy helyen megtalálható. Bejelentkezve a felhasználó egyből láthat egy áttekintést az összes igénybe vett, aktivált szolgáltatásáról: nyomon követheti számláit, kifizetéseit, vagy az összeget, amit már korábban befizetett. Egyszerűen lehet kezelni a smartkártyát (jelet frissíteni), áttekinteni a szolgáltatásokat és a műholdas berendezés információit, megváltoztatni az elérhetőségi adatokat, vagy akár kérdéseket feltenni az ügyfélszolgálatnak.

Kiegészítő információ(k): 
UPC Direct műholdas csatornakiosztás