Nyerj Sziget hetijegyet a UPC Direct-től

UPC Direct logoA UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója Music Choice szolgáltatásával közösen online nyereményjátékot hirdet Magyarországon. A résztvevők két bérletet nyerhetnek az ország legnagyobb nyári fesztiváljára, a Sziget Fesztiválra.

Július 7-e hétfőtől a UPC DTH, a UPC Direct ügyfelek kedvében járva lehetőséget biztosít 2 darab egész hetes fesztiválbelépő megnyerésére. Az augusztus 11-én kezdődő, egy hétig tartó Sziget Fesztivál Európa egyik legnagyobb zenei és kulturális fesztiválja, amely a zenei élet meghatározó szereplőjévé és hatalmas bulivá nőtte ki magát. Az online vetélkedő a UPC Direct Facebook-oldalán zajlik majd 15 napon keresztül. A résztvevőknek két egyszerű kérdést kell megválaszolniuk. A helyesen válaszolók közül sorsolással választják ki a nyertest, akinek nevét júliusban teszik közzé.

A UPC Direct a nyereményjáték mellett a Music Choice zenei szolgáltatással is igyekszik felpezsdíteni a nyarat ügyfelei számára.  A reklámoktól és felesleges beszédtől mentes, csak a zenére koncentráló szolgáltatás márciusban indult útjára. Június 2-ától augusztus 29-ig egy „Summer festival” (nyári fesztivál) nevű szezonális csatorna is elérhető, amely a 2014. év legjobb zenei fesztiváljai előtt tiszteleg szerte Európában.  A nyári fesztiválcsatorna a 200-as adón lesz elérhető azon ügyfelek számára, akik a UPC Direct, Direct Medium csomagjára fizetnek elő és HD-kompatibilis médiaboxszal rendelkeznek. A zenei szolgáltatás 10 digitális zenecsatornát foglal magában, melyek mindegyike egy adott zenei műfajt képvisel.

„Nagyon örülünk, hogy egy ilyen izgalmas vetélkedő keretében hozzájárulhatunk, hogy valakik egy életre szóló fesztivál élménnyel gazdagodjanak ezen a nyáron.” – mondta el Pinkola Zoltán, a UPC DTH értékesítésért és üzletfejlesztésért felelős regionális igazgatója.

„A zenei fesztiválok kiváló helyszínek új zenei irányzatok és előadók felfedezésére, illetve a régi kedvencek iránti rajongás kifejezésére. A Music Choice szolgáltatás hasonlóan kiváló színteret kínál, ahol a zenekedvelők új együttesekre és jobbnál jobb számokra bukkanhatnak. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Music Choice nyári fesztiváljátékának szerencsés nyerteseinek átnyújthatjuk majd a belépőket az idei nyár legjelentősebb fesztiváljára.” – mondta el Gary Pelletier, a Music Choice International tulajdonos cégének, a Stingray Digital partnermarketing területért felelős alelnöke.