Rangos elismerésekben részesült a MinDig TV

MinDig TV logoA tavalyi sikeres digitális átállást követően a MinDig TV mintegy 750 ezer háztartásban található meg, mint a család elsődleges televíziós szolgáltatása. Az okostelefonokon és táblagépeken elérhető ingyenes MinDig TV Applikáció hazánk egyik legnépszerűbb mobilalkalmazásává vált, a letöltések száma mára meghaladta a 800 ezret. A márka az elmúlt hetekben több rangos elismerésben is részesült, a tavalyi digitális átállást népszerűsítő, az ACG Reklámügynökséggel megvalósított „Kapcsoljon Rózsa Gyurival!” kampány  Arany EFFIE díjat nyert, a MagyarBrands bizottság döntése alapján pedig a MinDig TV márka immár második alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat.

Mint ismeretes, egy évvel ezelőtt, 2013. október 31-én sikeresen befejeződött hazánkban a digitális átállás. Az analógról digitális televíziós műsorszórási technológiára való váltást követően mintegy 750 ezer háztartásban választották a MinDig TV-t a család elsődleges televíziózási szolgáltatásaként. Amennyiben a második televíziókészülékeket, nyaralókat, közintézményeket is számításba vesszük, mintegy közel egymillió vételi helyen van jelen az ingyenes televíziózást biztosító, 8 népszerű tévé- és 4 rádiócsatornát kínáló MinDig TV az egész országban.

A MinDig TV Applikáció Magyarország egyik legnépszerűbb mobilalkalmazása, a letöltések száma mára meghaladta a 800 ezret. Az ingyenes applikáció a MinDig TV platformon megtalálható 55 tévé- és 4 rádiócsatorna műsorújságja mellett élő tévé- és rádióprogramokat, folyamatosan frissülő videotékát kínál Android, iOS és Windows alapú okostelefonok és táblagépek használói számára. Az AH tavaly októberben indította el az ingyenes hibrid televíziós (HbbTV) tesztsugárzását MinDig TV Plusz néven, mellyel interaktív szolgáltatások is elérhetők az arra alkalmas tévékészülékeken. Az MTVA idén májusban MédiaKlikk néven HbbTV-szolgáltatást indított a közszolgálati tévécsatornákon, az AH, mint technikai háttérszolgáltató műszaki közreműködésével.

Az elmúlt hetekben több rangos elismerésben részesült a MinDig TV. A marketing és kommunikációs szakma világszerte elismert versenyén Arany EFFIE díjat nyert a MinDig TV szolgáltatás tavalyi, a digitális átállást népszerűsítő, az ACG Reklámügynökséggel megvalósított „Kapcsoljon Rózsa Gyurival!” kampánya a Szolgáltatások/Telekommunikáció kategóriában. Az Antenna Hungária digitális földfelszíni televíziós márkái (MinDig TV és MinDig TV Extra) 2011 és 2013 után immáron harmadik alkalommal részesültek e rangos elismerésben.

A független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a MinDig TV márka immár második alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat. A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
MinDig TV szolgáltatás