Tévés kínálatát népszerűsíti a T-Home
A kampány tévében, neten, print és közterületi felületeken fut.
"Mintha ott lennél" főüzenettel fut a T-Home új, televíziós szolgáltatásait középpontba állító kampánya. A kommunikációs aktivitással 2010. április 12-től találkozhatnak a fogyasztók televízióban, interneten, sajtóban és közterületen.
A kampány offline részén a McCann Erickson, az online megjelenéseken pedig a Grey Budapest dolgozott. A filmet a dán Esben Tonnesen rendezte, az ő nevéhez fűződik a T-Mobile Kaméleon díjcsomag bevezető szpotja is.
A kampány célja az újgenerációs tévészolgáltatások bemutatása a T-Home portfólión (IPTV, Sat TV és Kábel TV) keresztül. A széles csatornakínálat mellett ezúttal a digitális szolgáltatások kép- és hangminőségét és a HD-csomagokat is középpontba állítják. A kommunikációhoz nyereményjáték is kapcsolódik: az újonnan előfizetők tévét nyerhetnek.