TLC, "drágaságom"
Elbúcsúzott a Discovery Travel and Living, megérkezett a TLC, bár alig valahova.
Kivezették a piacról a Discovery Travel and Living csatornát, mely tegnap volt utoljára látható, a mai naptól a TLC érhető el, azon kevés szolgáltatónál, amely sikeresen megállapodott a műsorszolgáltatóval a továbbításáról. Az előd sem volt túl népszerű a szolgáltatók körében, ezért újrapozícionálták, amely új nevet, TLC, és új árat is eredményezett, így sikeresen elérték, hogy az eddiginél is kevesebb helyen legyen látható.
Ha csak azon szolgáltatókat nézzük, amelyek szerepelnek az NMHH havi gyorsjelentésében, gyorsan a végére érünk annak a listának, akiknél az új csatorna elérhetó. Az egyik a UPC Direct, melynek kínálatában már régebb óta látható a TLC, illetve a DIGI (kábel és műhold egyaránt).
Lényegesen hosszabb a sora azon szolgáltatóknak, ahonnan a Discovery Travel and Living kikerült, vagy eddig sem volt elérhető, és a TLC nem került a kínálatba. Itt kiemelten említendő a T-Home, mint legnagyobb ügyfélbázissal rendelkező szolgáltató, de nagy nevek sorakoznak még mögötte: Hello Digital, Hello HD, PR-Telecom, Invitel, Tarr, Vidanet, MinDig TV Extra, Parisat, UPC.
A TLC női életmódcsatorna, fő célcsoportja a 25-49 év közötti korosztály. Műsorkínálata szinte 100%-ban azonos a Discovery Travel and Living csatornáéval, de ez nem is meglepő, hiszen az ezen futott műsorok mindegyikének a végén olvasható volt a felirat, hogy a TLC számára készült. Ugyan úgy az életmódról, az utazásról, a környezetről, a gyermeknevelésről és az apróbb ház körüli javításokról szóló műsorokkal találkozhatnak mától a TLC csatornán azon kevesek, akiknél szerepel a kínálatban.