Ugrás a tartalomra

Új arculatot kapott a Discovery Channel

Új arculattal jelentkezett a Discovery Channel, a valóságon alapuló szórakoztatás vezető globális márkája. A márkafrissítés egyszerre ünnepli a csatorna örökségét és hangsúlyozza elkötelezettségét a szenvedélyes rajongók következő generációjának inspirálására, tájékoztatására és szórakoztatására. Az új arculat kihangsúlyozza a Discovery Channel globális elérését, illetve utal erős új tartalmaira, amelyek arra ösztönzik a nézőket, hogy a világ felfedezésével átélhető tapasztalatok révén találják meg önmagukat.

 

Az új logóban a D betű belsejében forgó földgömb látható, amely – a márka globális jelenlétét szimbolizálva – statikus változatában minden kontinenst megmutat.

 

„A globális márkafrissítés egyszerre utal a Discovery Channel örökségére és helyezi a márkát a jövőbe. Rendkívül fontos, hogy – miközben egyre fontosabbak leszünk a következő generáció számára – emlékeztessük nézőinket, kik is vagyunk valójában. A földgömb mindig a Discovery márka középpontjában állt, és azt szeretnénk, ha ezt jelenlegi és jövőbeli rajongóink is így látnák. Folyamatos innovációval nyújtunk inspirációt az összes  képernyőn, szolgáltatáson és formátumon keresztül, olyan új termékeket kínálva szenvedélyes rajongóinknak, amelyek segítik őket a világ felfedezésében” – mondta Victoria Davies alelnök, a Discovery Közép- és Kelet-Európáért, mediterrán térségért és Közép-Ázsiáért felelős vezetője.

 

„A hasonló tematikájú csatornák számának növekedése ellenére Magyarországon több mint tíz éve a Discovery Channel az első számú tényszerű szórakoztató csatorna. Arra törekszünk, hogy az arculat frissítésével és kiemelkedő tartalmainkkal további lendületet adjunk ennek” – tette hozzá Victoria Davies.

 

A márkafrissítéssel egy sor új tartalom és történet is érkezik idén, amelyek a Discovery Channel tartalmi pillérein alapulnak – tudomány és természet, turbó, kemény munkák, túlélés és kaland, rejtett kincsek.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott