Új mobil tévés alkalmazás a Viacomtól

Viacom logoÚj mobil alkalmazást indított a világ 100 országában, köztük Magyarországon is a Viacom, amellyel a felhasználók okostelefonon és tableten nézhetik a BET tévécsatorna angol nyelvű adásait. A BET Play applikációval az afro-amerikai kultúrához kötődő zenei show-k, tévésorozatok, dokumentumfilmek, standup műsorok, szórakoztató hírek és legendás zenei előadások érhetőek el, tetszés szerinti válogatásban. A most kezdődő egyhetes ingyenes bevezető időszakban többek között a június 26-i 2016-os BET Awards díjátadó fesztivál zenei műsora is látható lesz, Prince emlékkoncerttel, Alicia Keys, Maxwell és mások fellépéseivel.

A Comedy Central, Nickelodeon, MTV, VIVA, Paramount channel és számos más tévécsatornát működtető Viacom International Media Networks most először indított olyan, felnőtt közönségnek szóló televíziós műsorokat továbbító mobil alkalmazást, amelyet a nemzetközi médiacég közvetlenül kínál a végfelhasználóknak. A BET Play iOS és Android okostelefonokon és tableteken illetve AirPlay-képes tévékészülékeken tesz elérhetővé több száz sorozatepizódot, zenei klipeket és előadásokat, illetve olyan zenei show-műsorokat, mint a BET Awards, a BET Hip Hop Awards vagy a Soul Train Awards. Emellett az alkalmazással a BET Soul élő adása is elérhető, benne minden soul műfajjal, mint az R&B, Neo Soul, Alternative Soul, relative hiphop és a karibi zene.

A BET Play a Viacom tavaly év végén indított PlayPlex alkalmazáscsomagjának a legújabb tagja. A jelenleg 40 országban kínált PlayPlex csomag a Comedy Central, az MTV, a Nickelodeon, a NickJr., a Paramount Channel és a Spike csatornák tartalmaihoz biztosít mobil hozzáférést. Az alkalmazásokat eddig már 8 millióan töltötték le és több mint 150 millió streamet indítottak már róluk.

„Elképesztő érdeklődést tapasztalunk a PlayPlex alkalmazások iránt, ami felülmúlja minden előzetes várakozásunkat” – mondta el Bob Bakish a Viacom International Media Networks elnök-vezérigazgatója. „Ezek az alkalmazások a felhasználók számára lehetővé teszik, hogy olyan formában és olyan válogatásban nézzék a tartalmainkat, ahogyan csak szeretnék, a Viacom pedig ezek segítségével rugalmasan alkalmazkodhat az egyes országok, üzleti partnerek vagy együttműködő márkák eltérő igényeihez” – tette hozzá a vállalatcsoport vezetője.