Új tartalommenedzsment vezetővel erősít a Viacom
Bodócsi Erika irányítja a Viacom International Media Networks kelet-közép-európai regionális műsorterjesztési és tartalommenedzsment tevékenységét.
A szakember több mint nyolc éve foglalkozik televíziós tartalmak beszerzésével, menedzselésével és terjesztésével, média üzleti tevékenységek fejlesztésével. Korábban a T-Kábel szenior termékmenedzsereként és a Magyar Telekom tartalombeszerzési csoportjának vezetőjeként felügyelte minden típusú lineáris és digitális tartalom beszerzését, illetve a tartalom- és műsorstratégia kialakítását. Ezt megelőzően az Ernst&Young tanácsadójaként, illetve marketing és üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozott.
„A fogyasztói szokások átalakulását és a szolgáltatói igények változásait követve a Viacom a jövőben a hagyományos lineáris televíziós műsorelosztás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a műsortartalmak új típusú, on-demand, mobil és OTT platformokon történő terjesztésére. Partnereink számára egyre bővülő és egyre változatosabb kínálatot biztosítunk műsortartalmainkból és azok digitális kiegészítő felhasználási jogaiból. Izgalmas feladat számomra, hogy a szolgáltatóknak teljes körű, integrált megoldásokat is nyújtva olyan együttműködéseket alakítsunk ki, amelyek révén ezeket a tartalmakat új típusú partnerségek keretében juttatjuk el a fogyasztókhoz” – mondta el Bodócsi Erika.
A Viacom International Media Networks a világ egyik legnagyobb médiavállalata, amely a kelet-közép-európai régióban is kiterjedt jelenléttel rendelkezik. Magyarországon a Viacom működteti az egyik legjelentősebb kábeltelevíziós portfóliót. Kínálatának része a harmadik legnézettebb kábelcsatorna, a Comedy Central, a legnépszerűbb gyerekcsatorna, a Nickelodeon, illetve az Y és Z generációk számára kínált kreatív hirdetési megoldásokban élen járó VIVA és MTV, valamint a filmbarátoknak szóló családi mozicsatorna, a Paramount Channel. A tematikus tévécsatornák mellett a nemzetközi médiavállalt egyaránt biztosít nem-lineáris kiegészítő digitális műsortartalmakat, különféle digitális kiegészítő terjesztési jogokat, mobil tartalom applikációkat, továbbá a saját csatornái emblematikus figuráit középpontba helyező marketing együttműködést, illetve tartalomszolgáltató partnereinek segítséget nyújt a saját gyártású nemzetközi műsortartalmainak beszerzésében is.