Ugrás a tartalomra

Újabb nagy szolgáltató kínálatában az AMC

AMC logoKözel százhúszezer új háztartásban válik elérhetővé az AMC műsora jövő év elejétől. Az Invitel műsorpolitikájába illeszkedő lépés eredményeként a filmcsatorna műsorait a távközlési társaság analóg és digitális kábeltévé, valamint IPTV platformján egyaránt élvezhetik az előfizetők. Ez egyben azt is jelenti, hogy az AMC, tovább terjeszkedve Magyarországon, az induláskori háztartásszámát megháromszorozta, és 2016. január 4-től közel 2,6 milliós lefedettség mellett kínálja műsorát.

Már az AMC filmcsatorna is elérhető januártól az Invitel egyre gazdagabb csatornaválasztékában, amellyel hamarosan még több világpremiert, díjnyertes és a kritikusok által is elismert sorozatot követhetnek nyomon a tévénézők, a két társaság nemrégiben született megállapodásának köszönhetően.  Az AMC 2016-ban olyan kiváló bemutatókat hoz el régi és új nézőinek, mint a John le Carré regényéből készülő vadonatúj The Night Manager című krimisorozat Hugh Laurie főszereplésével, aki a Doktor House-szerep után üldözött nemzetközi fegyverkereskedőként tér vissza a képernyőre. De a jövő évi premierek között szerepel a friss Golden Globe-jelölt Fargo 2. évada – külön öröm, hogy még a premier előtt bejelentették, a Noah Hawley által írt remekműből a 3. évadot is berendelték. Mindezek mellett az AMC nemrég azt is megerősítette, hogy jövőre folytatja a Fear the Walking Dead sorozatot, a 2. évaddal.

„Az AMC indulásakor magas minőségű tartalmat és mind több világpremiert ígértünk. Nagy örömünkre szolgál, hogy folyamatosan tudjuk teljesíteni az ígéretünket, hiszen minden idők három legnézettebb sorozatpremiere mind az AMC-é, sorrendben ezek a Fear the Walking Dead, a Better Call Saul, és 3. helyre a most is látható Into the Badlands futott be. Büszkék vagyunk rá, hogy az Invitel terjesztésének köszönhetően még több nézőhöz eljutnak a világszínvonalú, nagy érdeklődéssel várt új sorozatok”- nyilatkozta Málnay B. Levente, az AMC Networks International – Central Europe vezérigazgatója az Invitellel kötött megállapodás bejelentésekor.

„Az Invitelnél figyelemmel kísérjük a televíziózás és filmgyártás szempontjából meghatározó tengerentúli és európai tévépiacok alakulását, hiszen az ott zajló folyamatok előbb-utóbb hazánkban is megjelennek. A fokozatosan itthon is érzékelhető trendek mellett saját felméréseink, és az előfizetői igények, elvárások mentén alakítjuk szolgáltatáskínálatunkat. Azt látjuk, hogy a televíziózás újabb aranykorát éli, minőségi szériák kerülnek ki a stúdiókból, és elismert filmsztárok adják nevüket egy-egy produkcióhoz. Ezzel párhuzamosan saját ügyfélkörünkben is azt tapasztaljuk, hogy egyre inkább trenddé válik a tudatosabb tartalomfogyasztás és kialakulóban van egy olyan fogyasztói réteg, akik számára a sorozatok a legfontosabbak. Rájuk is gondolva bővítettük csatornakínálatunkat az AMC-vel” – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel lakossági és kisvállalati vezérigazgató-helyettese.

Nyitott időszak az Invitelnél

Az AMC csatorna hivatalosan 2016. január 4-től érhető el az Invitel csatornakínálatában, a Családi és az Extra csomaggal rendelkező analóg és digitális kábeltévé, valamint IPTV előfizetők részére.
A közeledő ünnepek alkalmából viszont a szolgáltató digitális kábeltévé és IPTV platformján minden ügyfél élvezheti a csatorna műsorát a 2015. december 19-től 2016. január 3-ig tartó nyitott – kódolatlan – időszakban. A különleges, ünnepi meglepetésnek szánt időszak alatt folytatódik az Into the Badlands sorozat, amely kétségkívül hiányt pótol azzal, hogy lenyűgöző látványvilágával visszaköltözteti a televíziók képernyőire a harcművészetet. Az izgalmas, jövőben játszódó sorozat egyik hálás szerepét, egyben kegyetlen zsarnokát a magyar származású Marton Csokas alakítja. Az Into the Badlands az Egyesült Államokban rekord nézettséggel indult, és a hazai nézők is kitüntették figyelmükkel: a sorozat az AMC legsikeresebb premierje lett Magyarországon. Ezzel az AMC-t a kábelcsatornák közti rangsorban a 8. helyre emelte.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott