A szolgáltatók felkészültek a TLC-re

TLC logo2012. április 30-án lesz utoljára látható a Discovery Travel and Living csatorna, azon szolgáltatóknál, akik sikeresen megállapodtak a műsorszolgáltatóval, május 1-től már a TLC lesz a kínálatban. Akár csak a Discovery Channel szélesvászonra váltása esetén, itt is komoly előkészületek előzték meg a váltást.

A TLC is 16:9 formátumban sugároz, ezért több szolgáltatónál ebben az esetben is a dekóderek cseréjére volt szükség, hogy az adást megfelelő képarányban biztosíthassák előfizetőiknek. A műsorszolgáltató pár nappal a váltás előtt már elérhetővé teszi a jelet a kábeltársaságok számára, hogy elegendő idejük legyen a felkészülésre. A TLC csatorna kábeles elosztása hazánk számára ugyanazon transzponderről történik, amelyről a Discovery Channel jele is érkezik.

A TLC női életmódcsatorna, fő célcsoportja a 25-49 év közötti korosztály. Műsorkínálata szinte 100%-ban azonos a Discovery Travel and Living csatornáéval, de ez nem is meglepő, hiszen az ezen futó műsorok mindegyikének a végén olvasható a felirat, hogy a TLC számára készült. Ugyan úgy az életmódról, az utazásról, a környezetről, a gyermeknevelésről és az apróbb ház körüli javításokról szóló műsorokkal találkozhatunk majd május 1-től a TLC csatornán.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
OFF Topic
Tartalom RSS