Ugrás a tartalomra

A UPC 2011. második negyedéves eredményei

UPC logoNyilvánosságra hozták a UPC 2011. második negyedéves eredményeit. A tévéelőfizetések szempontjából egész Európában hazánk produkálta a legnagyobb növekményt.

2011. június végén(viszonyítva 2011. március végéhez) az analóg előfizetők száma 338700(+24800) volt, ezzel abszolút vezetjük az európai mezőnyt, hiszen mindenhol csökkent az analóg előfizetők száma, csak nálunk emelkedett, és elég jelentősen. A digitális előfizetések(UPC Digital) száma 280800(+16100) volt, a műholdas platform(UPC Direct) 200400(+2300) előfizetővel zárta a negyedévet. Ez összességében 43200 előfizetővel való bővülést jelent a televíziós üzletágnál, az előző negyedév végéhez képest.

A UPC Direct/Focus Sat szolgáltatást kiemelve megjegyezhetjük, hogy Magyarország(+2300), Szlovákia(+2100) és Románia(+6500) esetében nőtt az előfizetők száma, negatívumot egyedül a Cseh Köztársaság(-1800) produkált.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott