A UPC 2018. harmadik negyedéves eredményei
Nyilvánosságra hozták a UPC 2018. harmadik negyedéves eredményeit, a televíziós üzletág a teljes régió tekintetében 900 előfizetőt veszített.
2018. szeptember végén (viszonyítva 2018. június végéhez) az analóg kábeles előfizetők száma 72800 (-4600) volt hazánkban. A digitális előfizetések (UPC Digital) száma 616800 (+6500) volt, a műholdas platform (UPC Direct) tekintetében nem hoztak nyilvánosságra országokra bontott adatot (ennek becsült értékét sem tudjuk, mivel az NMHH júliusra vonatkozóan adott ki utoljára gyorsjelentést). Összességében a végeredmény jócskán negatív is lehet a hazai televíziós üzletágnál az előző negyedév végéhez képest, hiszen a műholdas platform július során 3300 körüli előfizetőt veszített, és ha augusztus-szeptember hónapokra a megelőző félév átlagát vesszük, akkor a negyedév közel 7900-at tesz ki mínuszban, míg a vezetékes platform növekménye mindössze 1900. Megjegyezhetjük, hogy régiónkban a vezetékes platform Romániában (-2700) veszített előfizetői táborából, hazánk (+1900), Csehország (+2400) és Szlovákia (+1600) pozitívummal zárt.
A UPC Direct / freeSAT / Focus Sat (UPC DTH) szolgáltatást kiemelve megjegyezhetjük, hogy a negatívum összességében 4100.