A UPC Direct ügyfelei a legelégedettebbek

UPC Direct logoA UPC DTH S.à r.l., Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója büszkén jelenti be, hogy a széles körben elismert kutató és tanácsadó cég, a BellResearch – a UPC DTH megbízása alapján végzett, átfogó kutatási projektje nyomán – azt állapította meg, hogy Magyarországon a UPC Direct, míg Csehországban és Szlovákiában a freeSAT rendelkezik a legmagasabb ügyfél-elégedettségi mutatókkal az e piacokon működő műholdas szolgáltatók között.

A cégek gyakran használják a valós ügyfél-támogatottsági érték (Net Promoter Score - NPS) nevű ügyfélhűség mutatószámot a márkával kapcsolatos ügyfél-elégedettség és affinitás mérésére. Az NPS egy olyan mutatószám, amely azt vizsgálja, hogy egy ügyfél milyen valószínűséggel ajánlana egy szolgáltatást barátjának vagy rokonának. És egyben az ügyfél lojalitását is méri. A felmérés, ami az NPS pontszámokon alapul, azt mutatja, hogy az ügyfelek nagy valószínűséggel ajánlanák a UPC DTH szolgáltatásait, és ők a legelégedettebb ügyfelek a műholdas TV üzletágban az eredményekben szereplő három piacon.

Ebben az eredményben a UPC DTH részéről az ügyfelekre koncentráló, hároméves, intenzív munka csúcsosodik ki. A UPC DTH elsődleges célja, hogy a legjobb ügyfélélményt nyújtsa ügyfeleinek a több tévécsatornát kínáló szolgáltatók között Magyarországon, Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban. Ezen erőfeszítések része például az ügyfélszolgálati munkatársak kategóriaelső telefonos elérhetősége. Ugyanehhez járul még hozzá a kategóriaelső „elkötelezettségi élmény”, amit olyan magasan képzett ügyfélszolgálati szakemberek segítségével sikerült elérni, akik kiváló szolgálataik okán a közelmúltban nemzetközi díjat is kaptak. Továbbá, az egyes piacokon tevékenykedő kereskedői hálózatok támogatásával a UPC DTH olyan egyedi belépési élményt tudott nyújtani új ügyfeleinek, amely már a legelső naptól garantálja a minőséget!

Ezen felül a felmérés eredményei jól tükrözik a vállalat az irányú elkötelezettségét is, hogy ügyfeleinek következetesen a legmagasabb szintű támogatást és optimális elérhetőséget nyújtsa. Az ügyfelek különféle módokon léphetnek kapcsolatba a UPC Directtel és a freeSAT-tal, ideértve például a Skype-ot, a Facebook e-care alkalmazást, egy ún. „call me now” internetes funkciót, és természetesen közvetlenül is felvehetik a kapcsolatot a díjnyertes ügyfélszolgálati szervezetekkel. A széles csatornakínálat folyamatos erősítése is egyike azon tényezőknek, melyek lehetővé teszik, hogy a UPC DTH elégedetté tegye ügyfeleit. 2013-ban a UPC Direct és a freeSAT ügyfelek közepes és nagy méretű csomagjai 7-nél is több új csatornával gazdagodtak, ezzel is bővítve a szórakozási és információszerzési lehetőségeket.

„Örülök neki, hogy ügyfeleink ilyen nagyra értékelnek minket, és szívesen ajánlanának bennünket barátaiknak és családjuknak. Ehhez hasonló felmérések révén a jövőben is meghallgatjuk ügyfeleinket, így gondoskodva arról, hogy a megfelelő úton haladjunk, és új módokat találjunk arra, hogy még jobban kiszolgálhassuk őket” – mondta Michael Lee, a UPC DTH S.à r.l. ügyvezető igazgatója.

Benke András, a BellResearch kutatója a következőképp nyilatkozott: „Örömünkre szolgál, hogy elvégezhettük ezt az átfogó felmérést a UPC DTH számára. Ez a nagyléptékű projekt jól tükrözi, miként tudjuk kamatoztatni széles körű kutatási tapasztalatainkat a médiacégek számára, elősegítvén, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassák ügyfeleiknek. Ezek az eredmények, melyek az idők során már jól bevált kutatási módszertan segítségével születtek, segíthetnek a UPC DTH-nek abban, hogy folytathassa az ügyfeleket a legkiemeltebben kezelő küldetését.”