Arculatváltás a TLC csatornán

TLC logoA Discovery Networks CEEMEA (Central & Eastern Europe, Middle East and Africa) holnap elindítja piacvezető női életmódcsatornája, a TLC nemzetközi arculatváltását a régióban, “OMG with heart” szlogennel. Az arculati megújulás során a csatorna on-air és off-air kommunikációjába beépülnek az emoji karakterek. A TLC két központi márkaértékére – a meglepetésre és az érzelemre – épülő kampány hűen tükrözi a lenyűgöző emberi történeteket bemutató műsorkínálatot és a nézőből kiváltott érzelmeket. A csatorna arculata élénk színvilággal és új logóval is frissül.

A mai tömegkultúra szerves részét képezik az érzelmek és élmények kifejezésére használt emojik, azaz a hangulatjelek. A TLC a közösségi médiában elterjedt emojik erejével fűzi még szorosabbá kapcsolatát nézőivel, a képernyőn és azon túl is. Saját emoji-gyűjteményének segítségével a csatorna újszerűen mutathatja be változatos műsorait és közkedvelt karaktereit.

„Az öt éve indult TLC a régió első számú női életmód- és szórakoztató csatornája, egyben a legszélesebb körben terjesztett női csatorna a világon. Úgy gondoljuk, hogy az emoji tökéletes nyelv a műsorainkban átélt széles skálájú érzelmeké és nem mindennapi hőseiknek szellemes, őszinte és szerethető bemutatására. Sőt, a tágabb, fiatalabb nézők felé nyitással gyarapodik nézőközönségünk, így még értékesebb és vonzóbb terméket tudunk nyújtani terjesztő és hirdető partnereink számára” – mondta Paul Welling (SVP Head of Channels, Discovery Networks CEEMEA).

A házon belül, Stephen Royle (Senior Creative Director, Discovery Networks CEEMEA) vezetésével készült „OMG with heart” kampány több kreatív eleme – brand szpot, műsorajánlók, sajtóhirdetések, közterületi és online megjelenések – használja az emojikat, a TLC játékos, bátor és pozitív hozzáállását tükrözve. A közösségi média kiemelt szerepet kap a kampányban: a TLC rajongók a csatorna weboldalán található mémgenerátor segítségével játékosan fejezhetik ki érzéseiket és kapcsolódhatnak a TLC kulcsműsorainak érzelmes pillanataihoz.

A kampány a TLC műsorkínálatának legfontosabb pilléreihez – esküvő, gasztronómia, család és párkapcsolatok, orvosi esetek, inspiráló életek, megdöbbentő történetek és nem hétköznapi társkeresés – kapcsolódó, a márkát meghatározó sorozatok új évadaira (Tortakirály, Mondj igent a ruhára) és vadonatúj sorozatokra (Ketten a millióból, Kifogytam a bőrömből, Hódító fogyókúra, Egyedülálló apuka társat keres) épül. 

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtéma: 
OFF Topic