Az UPC tévészolgáltatásainak 2009-es eredménye

UPC logoCsehországban a műholdas platform 104100, a digitális kábel 379700, az analóg pedig 152100 előfizetővel zárt, összességében az érkezett és a távozó ügyfelek száma egy nem olyan jelentős negatívumot mutat.

Szlovákia tekintetében az UPC Direct 32500, az UPC Digital 61300, míg az analóg kábeltévé 178500 előfizetővel rendelkezett, összességében az ügyfélszámban nem történt számottevő változás.

Románia teljesített a legjobban az UPC, a Focus Sat 181000, a digitális kábeltévé 231000 és az analóg 837600 előfizetővel büszkélkedhetett, összességében tízezres nagyságrendű a pozitívum.

És végül Magyarország... Az UPC Direct minimális bővüléssel, 186ezres előfizetői számmal zárt, de a digitális kábeltévé 157400-as illetve az analóg 448500-as előfizetői száma összességében súlyos, tízezres nagyságú veszteséget mutat, a teljes régiót tekintve hazánkban vesztette a legtöbb ügyfelet a társaság. Ez olyan mértékű, hogy a román piac pozitívuma épp hogy kompenzálja.

Az adatok a harmadik és a negyedik negyedév közti változást mutatják, illetve egyben a 2009-es év záró előfizetői számai.

A hozzászólásokhoz javasolt fórumtémák: UPC Direct szolgáltatás és UPC Digital szolgáltatás

Tartalom RSS