Fine Living és Food Network a UPC kínálatában
2015. november 10-től a Scripps Networks további két csatornája, a Fine Living és a Food Network is elérhetővé válik a UPC digitális kínálatában.
A Food Network friss megközelítést képvisel az ételekkel kapcsolatos műsorszolgáltatásban, és mindent ünnepel, ami merész, mókás és szórakoztató ebben a műfajban – ez nem egy átlagos „hogyan főzzünk” csatorna. A Food Network a világ egyik leggyorsabban növekedő globális életmód és szórakoztató márkája, tele díjnyertes főző és vetélkedő műsorokkal. A Food Network jelenleg az egyes-számú életmód csatorna az Egyesült Királyságban, és kétszer elnyerte a Legjobb Tematikus Csatorna kategóriában odaítélt Freesat díjat, 2010-ben és 2013-ban.
A Fine Living életmód gurukat, innovatív tervezőket, divatszakértőket és szakácsokat mutat be a világ minden tájáról, szórakoztató, friss ötleteket kínál az élet minden területére. A műsorrend inspiráló keveréke a modern életet bemutató és a szórakoztató műsoroknak. A Fine Living csatorna 70 országában érhető el az EMEA régióban.
A Fine Living és Food Network csatornák a UPC digitális kínálatában, a Digital Gold csomagban kapnak helyet.