Frissítette arculatát az OzoneNetwork
2013. február 25-én új arculattal mutatkozik be az egyre erősödő magyar öko-tévé, az OzoneNetwork, megújuló látványvilágának vizuális alapjait Yann Arthus Bertrand légifotói adják.
A megújuló arculat egy előretekintő vizuális gondolkodás eredménye. Az OzoneNetwork logójában szereplő ózon molekulát stilizáló, összekapcsolódó körök az eddiginél nagyobb szerepet kapnak, gyakorlatilag folyamatosan jelen lesznek a képernyőn - mondja Pálmai L. Ákos az Origo Zrt programigazgató-producere - "Az arculatváltás a beharangozókat és a naponta többször jelentkező hírszolgáltatásunkat is érinti, így egyedülálló módon folyamatos látványvilágot alakítunk ki a csatornán. Yann Arthus Bertrand, világhírű légifotográfus kedvelt és csodált légifelvételeit örömmel ajánlotta fel a csatorna arculatának kialakításához, miután megismerte az OzoneNetwork küldetését. A légifelvételeket saját, belső gyártásban készült animációinkkal egészítettük ki a kapcsolódó zenét pedig az MR2 Petőfi rádió heti top listáján szereplő, "Mocsok 1 Kölykök" zenekar készítette nekünk. Az OzoneNework új arculata ezzel egyszerre nemzetközi és magyar." - mondta el Pálmai.
Modellünk előremutató, hiszen az OzoneNetwork egy év alatt megduplázta a nézettségét és ma már csaknem 1.8 millió háztartásban nézhető - mondta el Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója. - Közösségi médiaként pedig kötelességünknek tartjuk, hogy színvonalas, tartalmas kikapcsolódást nyújtsunk az egész családnak. - folytatta.
Az új arculat mellett az OzoneNetwork több saját gyártású műsorral népszerűsíti a fenntartható fejlődés és a környezetvédelem ügyét. Az Egyenlítő című napi vélemény és vitaműsorban magyar kutatók, egyetemi oktatók, környezetvédők, véleményformáló gondolkodók fordulnak meg. A naponta jelentkező OzoneGPS-ben Erőss Zsolt, Magyarország vezető expedíciós hegymászója a legérdekesebb európai és hazai "zöld-innovációkat" mutatja be. Néhány hónapja pedig elindult a "Hogyan készül? Megmutatjuk!" című heti dokumentumsorozat.
Kozári István az Origo Zrt kommunikációs és kereskedelmi igazgatója szerint a felelősen gondolkodó vállalatok egyre szívesebben jelennek meg a csatornán. Ezt bizonyítja az immár harmadik éve megrendezésre kerülő Ozone Zöld-díj iránti egyre nagyobb érdeklődés is. A csatorna bevételei folyamatosan nőnek, egyre több hirdető és tévészolgáltató, sőt már a környező országokban működő kábelszolgáltatók is felismerték az OzoneNetwork televízió értékeit és a benne rejlő lehetőségeket.
A vásárolt tartalmaknál továbbra is előnyben részesítik az európai gyártókat és várják a korszerű, magyar ismeretterjesztő filmeket. Az OzoneNetwork 2013-ban több magyar expedíciót is támogat. A nemzeti ünnepeken idén is folytatódni fog "a magyar természetfilmek napja" tematikus nap sorozat, e mellett pedig a BBC, a ZDF és más vezető dokumentumfilm gyártók korszerű technikával készült, látványos alkotásai is képernyőre kerülnek az OzoneNetwork tévében.