Jelentősen bővült az IKO
Duplájára nőtt idén a SportKlub elérhetősége és – 2012-höz képest - 50 százalékkal többen élvezhetik a DoQ műsorait is. Az IKO Kábeltévé harmadik csatornája, a Fishing and Hunting 10%-al több háztartáshoz jut el, mint tavaly.
Enyedi András, az IKO Kábeltévé ügyvezetője szerint a bővülés a tematikus csatornák fejlesztésének és a kábelszolgáltatókkal folytatott tárgyalásoknak köszönhető.
„A kettő összefügg. Minél jobbak a csatornák, annál kapósabbak a szolgáltatók számára. Megjelentünk új szolgáltatók kínálatában, a meglévők pedig olyan csomagokba helyezték át a kábeltelevízióinkat, amelyek jóval több néző számára elérhetőek” – magyarázta Enyedi András. „Sok energiát és pénzt fektettünk a csatornák fejlesztésébe. Letisztult a DoQ arculata, új, minőségi műsorokat vásároltunk és „blokkosítottuk” a tartalmat. Nagyon jó döntésnek bizonyult a Totalcar autós magazin megszerzése. Egy igazán ütős, elsősorban férfiaknak szóló szórakoztatóan ismeretterjesztő csatornát hoztunk létre” – tette hozzá az ügyvezető.
A SportKlub is ráncfelvarráson esett át: saját gyártású műsorok indultak és a magyar nézők kizárólag itt láthatják az olasz és a francia bajnokság meccseit, a hazai kézi- és kosárlabda bajnokikat. „Nagyon nagy népszerűségnek örvendenek a Sapa Fehérvár AV19 összecsapásai is az osztrák bajnokságban. A Volán jégkorongozóinak hűséges szurkolótábora van” – mondta Enyedi. Idén a Fishing and Hunting átalakításán a sor. Bár a csatorna „megszépül”, a sajátossága nem változik: megmarad a saját gyártású műsorok közel 40%-os aránya. A Fishing and Hunting csapata a jövőben is járja majd a magyar erdőket, mezőket, látogatja a halastavakat.
„Örülünk a bővülésnek, de szeretnénk még több háztartásba eljutni. Az IKO Kábeltelevízió csatornái férfi-központúak, ebből a műfajból pedig hiány mutatkozik a magyar piacon. Bár azt hozzá kell tennem, hogy az olasz bajnoki meccsek, vagy a sportolók életébe betekintést engedő MezTelenül bulvármagazinunk a női nézőink körében is roppant népszerűek” – mondta Enyedi András.