Legközelebb már HD-ban jön az El Clásico

Sport1 logoKiváló nézettséget hozott az El Clásico, és a hétközi BL-meccs a Sport1-nek. Legközelebb a csúcsrangadót már csúcsminőségben élvezhetjük, akárcsak a tavaszi BL-mérkőzéseket. A nézői igényekhez és a kor követelményéhez igazodva a Chello Central Europe december közepén a Sport1 HD-vel lepi meg nézőit.

Az elmúlt héten a Barca kétszer ültette a Sport1 elé a labdarúgás szerelmeseit. Kedden Lisszabonban léptek pályára Messiék, és a Benfica elleni rangadójukra, no meg a teljes keddi BL-fordulóra hazánkban közel 700 ezren voltak kíváncsiak, míg az El Clásicóra (amelyről Mourinho is így vélekedik: „Sok drukker számára megszűnik a világ, amikor a Madrid a Barcelona ellen játszik.”) majd 750 ezren kapcsoltak. A Sport1 mindkét mérkőzés esetében magasan megelőzte vetélytársait, és a két nagy kereskedelmi televízió mögött, a harmadik helyet szerezte meg a kereskedelmi szempontból legfontosabbnak tartott, 18-49 éves férfiak közötti nézettségi arány tekintetében.

Hazánk első sportcsatornája, a Sport1 december közepén átáll a HD-közvetítésekre. Tehát a márciusi El Clásicó és a tavasszal esedékes BL-körök már HD-közvetítések lesznek, de olyan további kiváló sorozatokat élvezhetnek majd csúcsminőségben a nézők, mint a Bajnokok Ligája, a magyar és a spanyol labdarúgó-bajnokság, az FA-kupa, a Német Kupa, a három kiemelt amerikai liga (NFL, NBA, NHL) és a világ legizgalmasabb ökölvívógálái. Decemberben először a UPC kábelhálózatában lesz elérhető, majd 2013 januárjától szélesebb körben, további szolgáltatók kínálatában is megjelenik.

„A nézői igények felmérése után úgy döntöttünk, most érkezett el az ideje annak, hogy a birtokunkban lévő, rendkívül értékes sportjogokat HD-ben sugározzuk nézőinknek a Sport1-en. Természetesen mindez hihetetlenül alapos felkészülést, anyagi és technikai ráfordítást igényel, de nekünk az a fontos, hogy a napokban 12. születésnapját ünneplő Sport1-et a lehető legjobb minőségben élvezhetik a nézők. Bár eddig sem maradtunk le soha Messi vagy Ronaldo góljairól, mostantól képileg is tökéletes minőségben számolunk be ezekről” – árulta el Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója.

Örvendetes hír továbbá az is, hogy a SportM-et a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa közösségi médiaszolgáltatásként ismerte el. A SportM „Hír-M” címmel naponta 12 alkalommal kétóránként 15-15 percben folyamatosan frissülő hírszolgáltatást biztosít nézőinek, emellett több olyan sport tematikájú műsorszámot, portrésorozatot és dokumentumfilmet is bemutat a csatorna, amelyek közszolgálati tartalmukkal egyidejűleg, az általános kultúraközvetítő szerepen túlmutató speciális funkciókat ellátó műsorszámként értékelhetőek. A kábelszolgáltatók a csatorna kínálatba illesztésével teljesíthetik az ezen besorolású csatornák továbbítására vonatkozó törvényi kötelezettségüket.

Kapcsolódó híranyag(ok):