Ugrás a tartalomra

Új arculat és premierek a Discovery Channel műsorán

Discovery Channel logoMárcius 21-től új arculattal jelentkezik a Discovery Channel – A Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) megújítja a Discovery Channel arculatát. Ezzel egy időben a csatorna műsorkínálata is nagyobb sebességbe kapcsol a Turbó péntek keretében.

A házon belül, Stephen Royle (Creative Director, Discovery Netowrks CEEMEA) felügyelete alatt készült új arculat megidézi a márka örökségét: a modern és dinamikus design főszereplője a „D” betűvel együtt előtérbe helyezett, új földgömbikon. A friss arculattal március 21-től találkozhatnak a magyar nézők.

"A földgömb több formában is megjelenik az új dinamikus arculat elemeként, amelyeket így rugalmasabban, az adott tartalomnak megfelelően tud használni a csatorna a kreatív anyagokban. A tematikus arculati csomagban a földgömb hat változatban jelenik meg – az alap logón kívül arany, tüzes, jeges, vizes, és »ember alkotta« ikon készült– melyek stílusa és színvilága a Discovery Channel sokszínű programkínálatának egy-egy műsortípusát jelképezik" – mondta Stephen Royle (Creative Director Discovery Networks CEEMEA).

 

Discovery new D-logo mix

"A Discovery Channel folyamatosan nyomon követi és igazodik a nézők változó igényeihez és érdeklődéséhez. A csatorna új arculata a márka fejlődésnek legújabb állomása. Az új design lendületes, univerzális, de továbbra is a csatorna eredeti küldetésén alapszik, azaz a nézők kíváncsiságának kielégítésén" – mondta Richard Pembroke (Head of Channels CEN, Discovery Networks CEEMEA).


Az új arculattal együtt a Discovery Channel autós műsorai új évaddal térnek vissza a Turbó péntek keretében. Ezekben a sorozatokból nem csak a benzingőz szerelmesei, hanem a laikus nézők is sokat megtudhatnak az autók világáról. autós üzlet hétköznapi hőseinek munkáját követhetik. Az Amcsi benzinfalók epizódjaiban az autóőrült Richard Rawlings és tehetséges szerelője, Aaron Kaufman bejárja Amerikát, hogy jobb sorsa érdemes amerikai autólegendákat kutat fel. A megvásárolt autókat egyedi stílusban újítják fel, hogy aztán értékesítsék őket. Az Autókereskedők új évadában Mike Brewer ismét megvillantja a használtautó-vásárlás minden csínját-bínját, Edd China pedig olyan fogásokat mutat műhelyében, amelyek ugyan sok munkával járnak, de a lehető legkisebb anyagi befektetéssel eredményeznek nagy változásokat a koros autókban. Az Újjáépítők legújabb évadában Chip Foose neves konstruktőr elhanyagolt járművekből varázsol lélegzetelállító egyedi konstrukciókat, például 1965-ös Mustang Fastbackből könnyedén épít Shelby stílusú szépséget is.

Like és megosztás

 
 

Önnek ajánlott