Új ügynökségekkel dolgozik a Discovery Magyarországon
Egy tavaly év végi tendert követően 2017-től új kommunikációs ügynökségekkel dolgozik a Discovery Networks Magyarországon: a Goodwill Communications végzi az integrált portfólió, benne a zászlóshajó tévécsatornák – Discovery Channel, TLC, IDx és Eurosport – műsorkommunikációját, és kezeli a Discovery Channel és a TLC közösségimédia-felületeit. A vállalati kommunikációhoz kapcsolódó feladatokat a Mindgeer menedzseli.
A 2017-es év fontos változásokkal indult a Discovery portfóliójában: 2017. január 1-jén hivatalosan is megkezdődött a Discovery Communications és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság együttműködése, amelynek értelmében az Eurosport sportcsatorna vált az az olimpiai játékok európai otthonává.
Magyarországon is jó hírrel indult az év: a DIGI és a Discovery Magyarország januárban bejelentette meglévő együttműködésük kibővítését, amelynek köszönhetően az Eurosport 1 és az Eurosport 2 műsorai mellett immáron a Discovery Channel és a TLC prémium tartalmai is elérhetővé váltak a szolgáltató nézői számára. Januártól kezdve így minden eddiginél szélesebb nézőközönség számára elérhetők a Discovery Channel és a TLC olyan népszerű sorozatai, mint a Bear Grylls: a Sziget, az Aranyláz Alaszkában és az Amcsi benzinfalók, illetve a Tortakirály, a Mondj igent a ruhára!, az Így kerek az életem és a Bizarr testek.
A 2003-ban alapított Goodwill Communications üzleti kommunikációs háttérrel rendelkező integrált kommunikációs ügynökség, dinamikusan fejlődő fogyasztói kommunikációs szolgáltatásokkal. A cég szolgáltatásportfóliójába a klasszikus PR-területek mellett beletartoznak a közösségimédia-kampányok, a content marketing és a vizuális tervezés, a teljes körű stratégiai márkaépítés, az employer branding és a personal branding. Az ügynökséget egyszerre jellemzi a stratégiai és üzleti gondolkodásmód, a professzionalizmus, valamint a frissesség és kreativitás. A Goodwill Communications 2012 óta tagja a világ egyik legnagyobb, független PR-ügynökségeket tömörítő hálózatának, a PRGN-nek, valamint alapítója a kelet-közép európai ügynökségeket tömörítő CEE Alliance for Strategic Communications (CEEASC) hálózatnak. Stratégiai megközelítésével és kreatív megoldásaival az ügynökség az elmúlt években számos nemzetközi, illetve hazai szakmai díjat is kiérdemelt. Legutóbb a PRGN hálózatban évente megrendezett Best Practice Awards nemzetközi megmérettetésén 2016-ban egy első és egy harmadik helyezést ért el elektronikus közigazgatási szolgáltatásokat népszerűsítő integrált médiakampányával, míg a Kreatív szaklap Content Marketing Awards versenyén társügynökségként két Bronz díjat nyert integrált content marketing kampányával.
A stratégiai és márkakommunikációval foglalkozó Mindgeer tavaly alakult. A több mint 15 éves ügynökségi és ügyféloldali gyakorlattal rendelkező szakemberekből álló ügynökség felel a stratégiaalkotásért, a projektmenedzsmentért és a megvalósításért; a tartalomelőállítás, a public relations, a közösségi média és a digitális marketing területén pedig független szakemberek hálózatával dolgozik együtt, így mindig a feladatnak és az ügyfélnek legmegfelelőbb csapatot állítja össze. A Mindgeer többek közt olyan ügyfelekkel dolgozik, mint a hardveres titkosításon alapuló biztonságos kommunikációval foglalkozó Navayo International, a molekuláris diagnosztikai termékeket fejlesztő biotechnológiai cég, a Neumann Diagnostics, a fenntartható és innovatív designprojekteket tervező és megvalósító Medence Csoport vagy a szabadúszóknak szolgáltatásokat és biztonságos hátteret nyújtó közösségi cég, a SMarthu. A Mindgeer pro bono kommunikációs tanácsadással segíti a sérült gyerekeket és családjukat támogató Angelman Alapítvány munkáját.