"Újhullámos" logók a két nevet váltó csatornához

NWM Group logoMint április első felében már beszámoltunk róla, 2017. május 1-jén nevében és arculatában is megújul a New Wave Media Group érdekeltségébe tartozó LifeNetwork (LifeTV) és az OzoneNetwork (OzoneTV) csatorna, az arculati elemek közül elsőként a logókat ismerhetjük meg.

A LifeTV logója erősen giccses, a jó ízlés határát feszegeti. Emlékeztethet egy borzalmas színű steppelt anyagra, vagy akár egy fényvisszaverő prizmára. Leginkább a kereskedelmi célcsoport alsó korosztálya értékelheti pozitívan, abból is a „plázacica” kategória. Azt el kell ismerni, hogy tökéletesen illik a csatorna programkínálatához, kifejezőbbet el sem lehetne képzelni olyan műsorokhoz, mint például a celeb valóságshowk legalja, a Kardashian sztori.

LifeTV logo

Az OzoneTV logója is tökéletesen tükrözi magát a csatornát. Amolyan öko-dizájn, kissé fakó szín, mintha újrahasznosított anyagokból készült volna, bár az alkalmazott betűtípus minden természetességet nélkülöz.

OzoneTV logo

Bár az új arculatokat megítélni csak a logók alapján nem túl szerencsés, de arra mindenképpen alkalmasak, hogy felkészülhessünk rá, nagyjából mire is számíthatunk május 1-jétől.

Kapcsolódó híranyag(ok):